onsdag 6 mars 2024

Onsdag 6/3

 God kväll!

En solig dag med temperatur runt nollan.

Vid lunchtid åkte jag in till Filipstad. Bilen sade ifrån att tanken var nästan tom så jag började med dieselpåfyllning. Hade tänkt tanka i Karlskoga när jag var där men glömde bort det när jag lämnade gymmet. På tal om gymmet har jag nu betalt avgift för ytterligare ett år. De får tampas med mig ytterligare ett tag. Fortsatte till Kvarnen och lämnade nycklarna och hoppas att det dröjer ett tag innan jag behöver dem igen. Avslutade besöket med veckans inköp. Hemma på köksbordet låg inköpslappen men det gick bra ändå, hade bara missat en post.

Under kvällen BIK borta mot Nybro. Seger med 2-1. Stort övertag i de två första perioderna för BIK men bara ett mål. I tredje var Nybro bättre men BIK lyckades göra ytterligare ett mål efter Nybros kvittering.

God natt!

Inga kommentarer: