tisdag 26 mars 2024

Tisdag 26/3

 God kväll!

Även idag lite blöt snö och kallt i vinden.

Gympamorgon med uppvärmning följt av cirkelträning. Efter träningen och frukosten åkte jag till revisorn för att lämna förra årets bokföringspärm. Tyvärr var båda kontoren tomma. Det finns andra företag med kontor i byggnaden så jag tänkte överlämna till någon som kunde lämna vidare. Inte en människa på hela våningen trots att det var fullt med bilar på parkeringen. Det får bli ett nytt försök nästa vecka för jag ville inte hänga pärmen på dörren.

Hemma var det städning och gardinbyte på gång. Nu lyser det mesta i gult.

Ewa lämnade en påskblomma innan hon gick.
Under eftermiddagen ringde vårdcentralen men jag hann inte fram eftersom jag var på en våning och mobilen på den andra. Eftersom det inte går att ringa tillbaka får jag kolla i morgon.
God natt!


Inga kommentarer: