tisdag 5 mars 2024

Tisdag 5/3

 God kväll!

Tidig morgon, gympa i Karlskoga. Efter 10 minuters uppvärmning blev det cirkelträning i fyra varv därefter gemensam träning och därefter två varv cirkel igen före avslutning med mage. Kan säga att det är verkligen en tuff genomgång för åldrig pensionär.

Hemma igen blev det genomgång av dagens tidningar. Det hann jag inte med innan jag gav mig iväg till Karlskoga. När jag hämtade posten passade jag på att fylla Adblue i bilen. Den hade sagt ifrån för någon dag sedan att det var dags. Senast jag var på Biltema hade jag köpt en dunk eftersom jag kände på mig att det var dags. Det var bara någon grad minus men jag frös om fingrarna. Trodde inte att det skulle behövas handskar.

Under kvällen var det hockey med Färjestad borta mot Skellefteå. Seger för Karlstadslaget med 3-2.

God natt!

Inga kommentarer: