måndag 11 mars 2024

Måndag 11/3

 God kväll!

Mulen morgon blev en solig dag. Någon plusgrad, men kallt i vinden.

Inte många knop idag. Gick runt och småplockade.

Under kvällen bortamatch för BIK mot Kalmar i åttondelsfinal. BIK borde gjort något mål i första perioden då de var bättre. Det kom i andra men i tredje fick Kalmar mål och då blev spelet sämre och Kalmar gjorde 1-1 och efter utvisning ökade de på till 2-1. BIK tog ut målvakten och då blev det 3-1 men i slutet lyckades BIK reducera till 3-2. Nu måste BIK vinna två matcher hemma annars är de utslagna och säsongen slut för i år. Jag tycker att det var för lamt spel med tanke på att det är slutspel. Spelarna borde vara mer taggade för en sådan match. Inte ett enda mål i spel 5 mot fyra.

Under eftermiddagen tittade jag färdigt på serien Flickorna på Englandsbåten. Jag har inte tänkt på det förut men jag har väldigt många serier och filmer att titta på om jag önskar, men så betalar jag också en massa pengar för att kunna se olika idrotter. Det är inte lätt att välja bort något.

God natt!

Inga kommentarer: