fredag 18 maj 2012

Fredag 18/5

God Kväll!

Eftersom det fanns ont om mat i kylskåpet efter att ha varit borta under två veckor tog vi en tur till Filipstad. Före affären passade vi på att äta lunch på Louise. Vi fortsatte sedan till Kvarnen för att titta på konstutställningen.

Samtidigt med utställningen satt Rolf Mårth och en tjej, troligen Tallberg, och spelade för en grupp från Hagfors. Det kändes lite dumt att gå där samtidigt, så vi gick ut till receptionen och sa att vi återkommer senare. Tjejen frågade om jag var Susannes pappa, och det kunde jag ju inte neka till. Hon talade om att hon hade gått i samma klass och även varit hemma hos oss. Efter snack om lite av varje lyckades hon dessutom få mig att säga ja till att ställa upp och ansvara för något öppethållande i sommar. Och jag som lovat mig själv att inte låsa upp mig med något!

Här kommer några USA-bilder, fler kommer efterhand.
 Nyss anlända till L.A. Väntar på Kjell-Åke och Carolyn, som kom några minuter senare och tog oss vidare till Anaheim.
 Besök i Bal Boa.
 Färja över till Bal Boa Island.
 En pelikan väntar på fisk från någon av alla fritidsfiskare på piren.
 En liten fikapaus.
En lycklig man kommer ut från Anaheim Ducks arena efter att ha shoppat t-shirts.

God Natt!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hejsan !
Vad heter min gamla klasskamrat som kunde prata omkull dig ??
Kramiz

S-O Svensson sa...

Hej,

Kommer inte på det. Hon har bott i Hällefors och kommit tillbaka till Filipstad.

Fadern