lördag 19 maj 2012

Lördag 19/5

God Kväll!

Efter sovmorgon och sen frukost packade Gudrun bilen och åkte hem till Västerås. Lite senare på dagen kom Thomas och lånade bord och stolar. Annars har det mest varit idrott. Anna Lindberg tog sitt andra EM-guld under helgen. Idag var det 3-meterssvikten. Såg semifinalerna i hockey-VM, Ryssland och Slovakien möts i finalen.

När jag åkte till USA hade jag laddat fullt med fågelfrö. När jag kom hem var det helt slut och eftersom jag har frö kvar gjorde jag en ny laddning. Jag har domherrar där varje dag. Det är nog ganska ovanligt att de visar sig så sent. Idag hade jag också en Stenknäck på besök. Det är nog första gången.

Ann-Marie ringde och meddelade att kusinträffen, som skulle vara i Skåne-Tranås under blomsterfesten blir flyttad till juli med annat program.

Några fler bilder från USA.
 Carolyns och Kjell-Åkes hus, där vi var inkvarterade.
 Susanne glad över att hitta apelsiner i trädgården.
 Det fanns många ödlor som sprang mellan benen på oss.
 Kjell-Åke och Gudrun i köksträdgården.
 Hayden på besök hos morfar och mormor.
Ett av många restaurangbesök.

God Natt!

Inga kommentarer: