tisdag 29 maj 2012

Tisdag 29/5

God Kväll!

I förmiddags blev det en tur till Karlskoga. Under USA-vistelsen hade revisorn och jag kommit överens om att träffas för att signera årsbokslutet. Tanken var att jag skulle komma efter gympan, men eftersom vi hade bytt till måndag blev det en extraresa.

När jag kom hem blev det en tur med åkgräsklipparen på en av de största gräsmattorna samt efter vägkanterna. Eftersom sommarvärmen nu är borta fick jag ta på mig en tröja. Annars var det soligt och fint. Det gjorde att jag även tog tag i ogräsbekämpningen och sprutade på gårdsplanen och huvudinfarten.

Eftersom handelsträdgården slog igen i höstas och jag inte visste om de öppnat igen tog jag en tur dit. Det fanns ett anslag som talade om att de hade öppet onsdag - lördag. Nytt försök i morgon för att se om de har vad jag tänkt mig.

God Natt!

Inga kommentarer: