söndag 20 maj 2012

Söndag 20/5

God Kväll!

Vaknade och gick upp strax före 7.00. Trots att jag lägger mig sent verkar det som att jag inte har kommit in i rätt sömnrutin ännu.

Vid lunchtid åkte jag in till Filipstad för att inhandla matvaror, som det är knapert av efter ett långt uppehåll från affärer. Åkte förbi hos Janne och Monica och de höll på med lunchen, så jag var tvungen att stanna och förse mig.

Gick igenom tomten och såg att ett mindre träd hade blåst av på mitten under USA-besöket. Gick ner till sjön och tittade mot måsarnas bon och såg att det låg tre ägg i ett av dem.

En dag under USA-besöket åkte Gudrun, Kjell-Åke och jag till en kombinerad park-handelsträdgård. Några bilder därifrån.



 En liten bit därifrån låg Corona Del Mar, dit vi åkte för lunch.





God Natt!

Inga kommentarer: