lördag 30 mars 2013

Lördag 30/3

God Kväll!
 
Vaknade tidigt och kände mig utvilad, men tvingade mig kvar i sängen. Vid halv sex gick jag upp en knapp timme och satt och läste på I-paden innan jag kröp tillbaka i sängen till halv åtta. Fortfarande sitter lite Thailandstid i kroppen. Efter en påsklunch startade jag resan mot Nykroppa och var hemma två timmar efter starten.
 
Nu kommer jag att ta med några bilder från resan ett tag framöver.

 Första frukosten möttes vi av denna lilla tjej.
 Vid frukostbuffén fanns mycket att välja på. Här ses flingor och nötter till mjölk samt pålägg och grönsaker.
 Bröd av olika sorter, såväl sött som frukostbröd
 Ett flertal juicer fanns att välja på.
 På den varma sidan fanns bacon, korvar av olika sorter samt bönor och en del annat.
 Här är fruktbordet.
 Jag valde oftast ett stekt ägg, bacon, bönor, rostat bröd med marmelad, ett par glas juice och några koppar svart kaffe samt en skål med flingor och mjölk och avslutade med lite frukt.
Ägg kunde man få stekt, kokt, äggröra eller som omelett. Det var bara att välja, så tog kocken fram efter behov.

God Natt!

Inga kommentarer: