söndag 31 mars 2013

Söndag 31/3

God Kväll!
 
Tydligen satt fortfarande Thailandstiden i kroppen för jag vaknade pigg och utsövd redan vid 5-tiden. Jag gick upp och satte mig vid datorn. Tänkte gå och lägga mig igen, men började med att ställa om klockorna till sommartid. Vips var klockan över sju så det var lika bra att stanna uppe och fixa frukost.
 
Susanne och Sten-Åke skulle iväg till Eddie och uppvakta honom under förmiddagen och eftersom hon frågat om jag skulle med hängde jag på. Där blev det kaffe och hemmagjorda bakelser.
 
När vi kommit hem ringde Susanne och frågade om jag skulle med till pizzerian och äta. Även denna gång hängde jag på och fick en gratislunch. Hon visste att jag skulle in och anskaffa lite varor till kylskåpet.
 
Även idag några semesterbilder, denna gång från diverse middagar.

 Här sitter vi mätta och nöjda på vår favoritrestaurang och väntar på desserten.

 Här skär servitrisen upp ett par grillade tigerräkor.

 Här kommer några desserter.



 Här är det en kycklingrätt.
 Här en lax.

 Utanför restaurangen var det bara att välja vilka fiskar, räkor, humrar och krabbor du ville sätta tänderna i.
Till sist en mättande chokladdessert.

God Natt!

1 kommentar:

lotta sa...

Guud va gott det såg ut ;)) en sån dessert skulle räcka för mig o skulle kunna leva på det i två veckor ;)) kram