måndag 11 mars 2013

Måndag 11/3

God Kväll!

Ute var det kallt i morse, ca 18 minus. Annars såg det fint ut med en skinande sol. Jag började dagen med lite dataarbete.

Janne ringde och bjöd in mig på förmiddagskaffe. Efteråt blev det en omgång brädspel. Därifrån åkte jag direkt till postboxen i Karlskoga eftersom jag väntade ett brev. Sedan hem igen för lunch.

Det blev både diskmaskin och tvättmaskin under dagen.

Senare på eftermiddagen fick jag besök av Susanne och Sten-Åke. De hade med sig en matlåda till mig så nu är morgondagen räddad. Vi hade en hel del att diskutera innan de vände hemåt igen.

Sedan var det dags att följa matchen Örebro-BIK på PC:n. Det gick bra och BIK vann med 4-2 och leder nu förkvalet. Vinst mot Oskarshamn på onsdag och de är klara för kvalserien med Leksand, Södertälje, Västerås samt Rögle och Timrå från elitserien.

God Natt!

Inga kommentarer: