torsdag 25 juli 2013

Torsdag 25/7

God Kväll!

En fin morgon, men jag stannade inomhus och plockade och dammsög.

Vid lunchtid begav jag mig till Filipstad. Tog vägen förbi Susanne och Sten-Åke innan jag fortsatte till dagens jobbpass på Museet Kvarnen. Jag hade elva besökare, alla kom från platser ganska långt från Filipstad. De man pratar med är imponerade av det Ferlinmuseum som vi har byggt upp på andra våningen samt det bildspel som visar Ferlins liv.

På hemvägen blev det en visit på Ica samt apoteket och full tank på Statoil.

Trettio minuter efter jag anlänt hem kom Gudrun och då fick det bli grillning av ett par köttbitar.

Har sett hur Norge tog sig till final mot Tyskland på söndag genom att vinna på straffar efter att matchen slutat 1-1 efter full tid och förlängning.

God Natt!

Inga kommentarer: