fredag 18 oktober 2013

Fredag 18/10

God Kväll!
 
Under gårdagskvällen kom första snöblasket och i morse låg det fortfarande snö på marken. Den fina hösten försvann i ett nafs.
Vid 7-tiden vaknade jag, tittade på klockan och bestämde mig för att ligga kvar. En halv timme senare väcktes jag av ett hiskligt skällande. Det var snickaren som hade anlänt. Det var bara att gå upp, ut med doggen och hälsa på Åke så att det blev tyst. Han var här med profiler och monterade på altanen.

Gudrun hade läst Louises matsedel och önskade sig dit, så lunchen blev där.

Hade tänkt mig att röja idag, men det blev inget. Däremot tog jag in laddningsstationen till roboten. Ett tag hade jag tänkt att låta den vara ute i vinter, men nu har jag möjlighet att ladda den några gånger under vilan. Det är enligt rekommendationerna och gör säkert att batteriet håller längre.

God Natt!

Inga kommentarer: