onsdag 23 oktober 2013

Onsdag 23/10

God Kväll!

Idag har jag upplevt en konsert, som jag inte gjort på länge. Det var Rävåsskolans 6-årsgrupp upp till 3:e klass som sjöng så det stod härliga till. Under 40 minuter var det full fart och publiken hängde med och klappade i händerna. På scenen var det drygt 200 ungar. Något liknande har jag inte upplevt sen jag såg Sven Ingvars för några år sedan. Men om vi börjar från början..

Körde gräsröjning på förmiddagen och var färdig med området vid lunchtid. Nu har jag ytterligare ett område kvar som jag brukar köra, men jag får se, kanske jag hoppar över det i år. Får bero på vädret.

Klockan tre hämtade Susanne mig och vi hämtade upp Sten-Åke vid Granngården i Karlskoga, där de köpte solrosfrö till sina hungriga fåglar. Vi fortsatte till centrum och fick ett mål mat innan vi åkte och plockade upp Andreas och sedan till Bregårdsskolans aula där vi träffade Marina. Eddie och Jennifer.

När jag läste NWT till frukosten fick jag i bilagan "Arbete och Ekonomi" se Emma Knutsson på helsida, när hon satt i en grävmaskin. Det var ett reportage från Södra Viken, där hon går i skola.

God Natt!

Inga kommentarer: