onsdag 9 oktober 2013

Onsdag 9/10

God Kväll!
 
Idag fick jag ett trevligt besök under förmiddagen, när jag som bäst höll på med röjsågen. Han hade tidigare ringt och kollat om jag skulle vara hemma. Det var en av mina gamla förmän på KAPRO-tiden. Han tillhörde dem som var med från starten 1981 tills jag sålde 2007. Det blev en hel del gamla minnen som diskuterades.

 Han lämnade en låda till mig som tack för att han har fått ha husbil och båt stående i lagerbyggnaden.
Vad kunde det finnas i lådan? Jo, sex flaskor franskt vin!

Åkte in till Karlskoga och såg BIK vinna över Rögle med 4-0. Även om Rögle hade en del chanser såg det aldrig farligt ut. Totalt var det 2242 åskådare. Det kommer att göras en del ombyggnader i hallen, som visades på ritningar. Det är framför allt omklädningsrum och klubbens kansli som kommer att flyttas.

God Natt!

Inga kommentarer: