lördag 26 oktober 2013

Lördag 26/10

God Kväll!

Idag var det ett grått och trist väder med lite blött neddimpande från himlen. Det gjorde att det blev lite plock med tvätt och tidningar.

Åkte in till Filipstad och handlade eftersom det var nästan tomt i kylskåpet. Eftersom vädret lockade till fortsatt inomhusvistelse bestämde jag mig för lite längre matlagningstid än vad det brukar bli. Nu testade jag en ny kycklingrätt som jag fått receptet på vid senaste årsmötet i Sälengruppen. Det var den huvudrätt vi bjöds på.

Kvällen tillbringade jag i Nobelhallen. BIK mötte Västerås i en tät match. Inför 2767 åskådare vann Västerås i förlängning med 3-2. Detta trots att BIK hade chans under 10 pp-spel, där de inte lyckades en enda gång. BIK hade bara en utvisning under hela matchen. De hade även chans vid spel 5 mot tre. Nu vet de vad de måste träna på.

God Natt!

Inga kommentarer: