onsdag 16 oktober 2013

Onsdag 16/10

God Kväll!

Idag syntes inte någon snickare till. Jag vet inte om inte profilerna hade kommit eller om det var något annat. Det blev i alla fall tid för mig att köra med röjsågen och därmed blev en stor del av vad jag tänkt mig färdigt. Nu återstår det bara ett par dagars körning och sedan kan jag börja med alla löv som skall bort.

Vid lunchtid kom Gudrun inåkandes från Västerås. Bl.a. hade hon med sig sniglar som skulle värmas i ugnen. Hon hade aldrig ätit det förut. En annan, som är världsvan, har smakat på det några gånger. Det smakar mest vitlök eftersom det tillreds med vitlökssmör.

Häromdagen skickade jag in nytt kort till körkort eftersom det gamla går ut i november. Idag kom det nya. Leveranstid mindre än en vecka. Snabbt, tycker jag.

God Natt!

Inga kommentarer: