måndag 28 oktober 2013

Måndag 28/10

God Kväll!

Eftersom Carola inte kunde leda gympan i morgon blev det ett pass idag istället.

När jag kom hem började jag med att rensa upp ute vid byggarbetsplatsen. Gammalt borttaget virke körde jag ner till min rishög för att eldas upp i vår. När det kom en regnskur gick jag in och körde närvarolistor till Rotary.

Efter lunch var det dags att gå ut igen. Nu körde jag in överblivet material samt plockade isär hammocken och ställde in den. Tidigare har jag haft den stående på altanen, men där är det byggställning och en massa annat.

I år är jag lite försenad med allt höstarbete, men jag skyller på att jag fått måla balkongen och en del grundmålning av inglasningen samt fungerat som hantlangare. Nu har jag i alla fall fått in allt, så nu kan stormen Simone härja som den vill, men jag tror inte det blir så farligt här.

God Natt!

Inga kommentarer: