onsdag 9 juli 2014

Onsdag 9/7

God Kväll!

Fortsatt fin sommar, 20 grader redan vid 8-tiden på morgonen. Från början blev det satsning på målning. Vid 18-tiden fanns det två röster som talade till mig. Den första sa: "Kör till du blir färdig". Den andra sa" Ge dig för idag, klockan är mycket och det känns i nacken att du stått och stirrat upp i taket. Fortsätt i morgon och du är klar till lunch och kan njuta av dagen innan du kör igång nästa etapp". Jag lydde den senare rösten.

Tänkte ett tag att gå till en konsert i kyrkan, men innan jag hade vattnat krukorna och i växthuset tyckte jag klockan hade rusat iväg för långt.

Normalt brukar jag göra veckoinköp på onsdagar, men idag avstod jag eftersom jag inte hade tänkt igenom vad jag skulle köpa. Nu får det bli när alla andra är där för att köpa till helgen.

Nu är det snart dags för semifinalmatchen mellan Holland och Argentina. Hoppas att det blir en jämnare match än gårdagens, då Tyskland utklassade Brasilien med 7-1.

God Natt!

Inga kommentarer: