tisdag 15 juli 2014

Tisdag 15/7

God Kväll!

Idag hurrar vi för lille Bosse, som fyller 46 år, och Kajsa Jansson, som fyller 80, legendarisk Volvo-säljare.

Fortsatt målarbyxorna på. Idag blev det tvättning, skrapning och grundmålning av dörr- och fönsterpartiet på verandan.

Fick ta en tur till Filipstad och fylla på med ny färg. Passade samtidigt på att hälsa på hos Susanne och Sten-Åke. Det blev en kopp kaffe innan jag fortsatte hemåt och påbörjade målningen. Målade partierna högst upp, gör klart resten i morgon.

När jag gick in via köksingången fick jag se att fönstret i hallen var trasigt. Mitt på rutan hade något slagit till. Det måste varit en fågel, men det konstiga var att det låg ingen nedanför. Det måste varit något ganska stort för att kunna spräcka rutan.

Någon mer än jag som tycker att det börjar bli väl mycket allsång på TV?

God Natt!

1 kommentar:

Janne sa...

Jag håller med dig.Jag är så less på dessa allsångsprogram.