tisdag 29 juli 2014

Tisdag 29/7

God Kväll!
 
När jag som bäst höll på att måla på verandan fick jag besök. Det var Susanne och Sten-Åke som kom tillsammans med Simon och Kimberly.
 De hade med sig kaffebröd så vi började med en fika. När det var klart gick de ner till sjön och jag återvände till min pensel och färgburk.
 Jag var snart färdig och då gick jag ner och anslöt till de övriga. Tog ett dopp i det 28-gradiga vattnet. Senare blev det en tur till Prästbäcken, där jag blev bjuden på mat på min namnsdag. Hade dessförinnan fått ett väldigt fint namnsdagskort. Jag som inte visste att det var Olof, vilket aldrig firas i vanliga fall.
När jag blev ensam hemma städade jag undan allt på verandan, som nu är klar för sommarmöblerna. Kommer säkerligen fram i morgon. Vädret är ju sådant och kommer säkerligen att fortsätta.

God Natt!

Inga kommentarer: