fredag 19 september 2014

Fredag 19/9

God Kväll!
Idag var det röjning från 10.00. Jag hade bestämt mig för att få det påbörjade området klart under dagen. Klockan 14.00 var det klart och då hade jag även hunnit med en lättare lunch.

En timme senare kom Ljudfabriken med den nya Tv:n som jag köpt på Elgiganten. Tydligen anlitar de Ljudfabriken för installationer. Flyttade in den gamla i sovrummet, där jag skall köra Viasats program. De visar bl.a. BIK:s matcher när de tv-sänds. I den nya har jag Canal Digital, där jag kan se SHL-matcherna.

Packade en väska, kopplade bort robotarna, under tiden som jag gör ett besök i Västerås. Gräset växer inte så mycket nu så de får lite semester. Har inte varit där på länge och har, efter påtryckning, bestämt mig för en resa. Anlände till ett färdigdukat middagsbord.

God Natt!

Inga kommentarer: