torsdag 11 september 2014

Torsdag 11/9

God Kväll!

Återigen ett hårt träningspass. Även denna gång som intervall, men varje gren förlängd till 60 sek.

Efter gympan blev det en tur till Marina, som var ledig eftersom hon jobbar i helgen. Lilla Jennifer var hemma, men skulle iväg till skolan. Hon var nöjd eftersom hennes pojkvän hade klarat uppkörningen.

Fick telefon från Thomas Karlsson, BIK. Han ville veta om jag var intresserad av att behålla de två platser som jag haft under en massa år. Det var i sista sekunden eftersom första matchen var redan i kväll. Efter Rotary åkte jag till Nobelhallen och hämtade biljetterna. Det var folktomt på kansliet förutom Thelander som låg på en soffa och sov middag. Väckte honom och fick biljetterna.

Ringde Lotta, som tidigare frågat om jag skulle på matchen. Nu kom hon med och vi fick se BIK få stryk med 4-2 mot Asplöven från Haparanda. Femtio sekunder in på andra perioden tog BIK ledningen med 2-1 men spelade sedan som yra höns och släppte fram Asplöven till 3-2. Två något simpla mål från min plats sett. I slutskedet blev det dessutom 4-2 till Asplöven, då BIK plockade ut målvakten. Publiksiffran var 2412.

Tittade på debatten på TV:n då jag kom hem. Måste erkänna att jag har väldigt svårt för det kvinnliga språkröret i Miljöpartiet.

God Natt!

1 kommentar:

lotta sa...

Tack för ikväll och det kan ju bara bli bättre ;)
kram