fredag 14 november 2014

Fredag 14/11

God Kväll!

Ett grått och trist väder.

Några telefonsamtal under förmiddagen. Först med Ann-Marie, Lillan, min lillasyster som kallades så av oss lite äldre. Hon talade om att vår kusin Stig Lenberg hade avlidit, 77 år gammal. Det var väldigt längesedan som vi träffades, men under 40-talet lekte vi ofta ihop hos min mormor, hans farmor.

Sedan var det ett samtal med min bankkontakt. Jag hade fått några förslag av honom under gårdagen och jag hade tittat igenom dem när jag kom hem och det utmynnade i att vi gjorde några smärre förändringar i portföljen.

Trots att jag mest har tagit det lugnt under hela dagen har jag i alla fall tagit hand om den tvätt som tvättades häromdagen.

Under kvällen lite tv, blandat Doobidoo, Skavlan och hockey.

God Natt!

Inga kommentarer: