onsdag 5 november 2014

Onsdag 5/11

God Kväll!

Råkall morgon, 2-3 grader plus och blåsigt.

Hela förmiddagen gick åt till städning. Hade tänkt göra det tidigare, men det är lätt att skjuta på det.

Åkte in till Filipstad och handlade på Ica. En snabbis till Susanne för att höra om jag behöver fixa mat till söndag, d.v.s. kommer det några besökare då? Vi bestämde klockan 14.00, om inget kommer emellan.

När jag återvände stod Gudrun på gården och huttrade. Hon hade kommit 10 minuter tidigare, men inte vågat gå in eftersom hon inte visste om jag lagt på larmet, vilket jag inte gjort.

Under kvällen åter till Filipstad. Denna gång för styrelsemöte med Kulörta Lyktor.

God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi dyker säkert upp! Hör av mig om hur många som kommer men hoppas vi kan komma hela kvintetten .))! kram Åsa