onsdag 26 november 2014

Onsdag 26/11

God Kväll!

 Behöver inte gå långt för att hitta trattkantareller. Finns i trädgården.
 En frusen Rosenkvist.
 Ett bättre solväder idag än i går. Trodde att det skulle vara en mulen dag efter att ha sett väderprognosen. Nu ökas novembers soltimmar med många procent.
När jag åkte in till Filipstad för tankning och Ica-handling tog jag en sväng till Kvarnen och tittade på Frenderutställningen som har vernissage på lördag. Den är nu hängd och ser inbjudande ut. Hela salen är fylld av inlånade tavlor och det finns några som kommer att vara till salu.

God Natt!

4 kommentarer:

KW sa...

Vilka fantastiska bilder!

S-O Svensson sa...

Då skulle du sett vyerna i verkligheten.

KW sa...

Ja, jag kan tänka mig det! Det blir ju aldrig lika vackert/imponerande som på bild. Trattisen (som var min favorit) blir dock extra bra tror jag. Det är inte alltid man tar sig tid och kryper så nära till vardags.

KW sa...

* Det blir aldrig lika vackert på bild, skall det vara! Det slank in ett som av misstag...