tisdag 11 november 2014

Tisdag 11/11

God Kväll!

Fyra tappra tränade utan instruktör. Det fick bli löpband och cyklar avslutat med styrka i maskinsalen. Vi hade ett samtal med gymchefen om nästa år och vi kom överens om fortsättning. Bl.a. kommer det en ny maskin med intervallkörning under 17,5 minuter för ett varv. Kommer inte ihåg vad det kallas, men det lär vi få veta så småningom.

Glömde tanka i Karlskoga. Kom på det efter vägen, men hade kommit för långt. Fortsatte nu till Filipstad och det var inte många dl kvar när jag var framme.

När jag nu var i Filipstad under affärstid gick jag in på Nordea och frågade om jag kunde låna en Frendertavla till julutställningen på Kvarnen. Jag känner ingen på Filipstadskontoret, men det gick bra. Min kontakt är ju numera i Karlstad. Han ringde förresten under eftermiddagen, så vi skall träffas på torsdag och titta på matchen Färjestad-Brynäs.

Under eftermiddagen tog jag tag i vattenslangen och tvättade bilen, vilket var behövligt. Tänkte dammsuga och tvätta invändigt, men det kom lite dugg så det lämnar jag till i morgon.

Under kvällen blev det besök i Karlskoga igen. Denna gång för matchen BIK-AIK. BIK vann matchen med 5-3 inför 2540 besökande. Det var en ojämn match, stundtals spelade de mycket bra, men ibland gjorde de de värsta tabbar.

God Natt!

Inga kommentarer: