fredag 2 oktober 2015

Fredag 2/10

God Kväll!
Eftersom det var sol och dessutom lagom vind startade jag morgonen med en tvättmaskin.

Körde gräsröjning. Jag beslöt mig för att byta skiva och hade svårt att få loss muttern som håller skivan. Troligen hade jag kört mot en sten. Jag åkta till Husqvarna i Filipstad och köpte en ny. Passade samtidigt på att besöka ICA. Jag behövde fågelmat, har ju börjat mata dem. På hemvägen tittade jag in hos Susanne, som höll på att baka kanelbullar. Det blev provsmakning och en påse bullar till frysen.

Under kvällen hämtade jag Tedenrud för besök på Boforsmässen där det var tradjazz. Second Line Jazz Band spelade i två timmar plus en fikapaus i en halvtimme. Det var hög medelålder på de besökande. Det fanns inte många 35-åringar där.

God Natt!

1 kommentar:

lotta sa...

hihi nej jag var ju inte där :P javisst ja, jag är ju äldre än 35 då men det var trevligt när vi var där! Kramis <3