måndag 5 oktober 2015

Måndag 5/10

God kväll!

Tidig morgon eftersom vi bytte tisdagens gympa till i dag. Som vanligt ett tufft program. I dag blev det uppvärmning och sedan fortsättning med TRX-band. En tuff gren där man jobbar med sin egen kroppsvikt, men roligt. Detta räckte inte utan vi fick avsluta med en halvtimmes spinning. Passet varade över 75 minuter.

När jag kom hem började jag med att försöka komma igång med bokföring för Sälenhuset. Vi har årsmöte nu i mitten av oktober. Jag samlar ihop underlaget månad för månad och bokför allt på en gång. När jag började, har allt i en gammal maskin, dog skärmen. Hämtade en annan från mitt PC-museum från förra århundradet. Kom igång, men då funkade inte musen istället. Var tvungen att avbryta och gå ut med röjsågen istället för att tänka igenom problemet.

I en annan maskin har jag ett gammalt föreningsprogram. Startade där istället, efter att ha lagt upp alla konton etc.. Det är ett enkelt program och har inte så många rapporter som jag önskar, men det får duga. Nu har jag i alla fall kommit igång och registrerat ett par månader.

Tittar just nu på en deckare och skall återvända till den.

God Natt!

Inga kommentarer: