lördag 10 oktober 2015

Lördag 10/10

God kväll!

Ett grått och trist väder med lite dugg i luften. När jag tog hand om lite datajobb för Invest tog Amanda hand om köksstädningen.

En tur till Filipstad och Håkanssons, där jag försåg mig med en ny höstgarderob. Även om sortimentet inte är så stort är det tillräckligt för mig plus att de servar på ett trevligt sätt.

Passade också på att införskaffa ljung hos Greeks. Planteras antagligen i morgon. Därefter en kaffetår tillsammans med Susanne och Sten-Åke.

Klockan 16 infann jag mig hos Stefan och tillsammans med hans svärföräldrar firade vi hans födelsedag, ett par dagar för sent.

Fortsatte efter Kristinehamnsbesöket till Karlskoga och matchen BIK-Vita Hästen. Seger för BIK med 3-2 i förlängning. De hade ledningen med 2-1 tills det återstod drygt en minut.

God natt!

Inga kommentarer: