torsdag 15 oktober 2015

Torsdag 15/10

God kväll!

Även om jag inte tänkt det blev det en omgång med röjsågen. Denna gång efter vägarna ner till sjön.

Det var längesedan som jag var på Louise och åt. Idag passade jag på med ärtsoppa och pannkakor. Jag skulle träffa kommunen. De intervjuar föreningarna inför beslut om föreningsbidrag. I vanliga fall har Barbro och Inger skött detta, men eftersom ingen av dem hade möjlighet gick jag dit.

I dag var det dags för kvällsmöte i Rotary. Vi har lagt in det för att försöka få upp närvaron, men tyvärr, det verkar inte passa, så nu får vi nog snart gå tillbaka till enbart lunchmöten.

Eftersom mötet var slut strax efter 19.00 åkte jag in till Nobelhallen och såg de två sista perioderna. Trots att många missar görs vann de med 5-2 mot Sundsvall. De hade övertag i spel, men har svårt att få in pucken. I periodpausen träffade jag Stefan, Sofies.

God natt!

Inga kommentarer: