torsdag 10 maj 2018

Torsdag 10/5

God kväll!

Även idag en solig och varm dag. Tog vattentemperaturen. Den var högre än vad jag kunde gissa, 15 grader, men det är en bra bit till behaglig badtemperatur så det är ingen hög prioritet med att få i badstegen.

Efter knappt en vecka var det dags för dammsugning igen. Under varma dagar blir det mycket mer spring in och ut och det är inte alltid som skorna får stanna i hallen. Passade också på att dammsuga på altanen eftersom det blir mycket in och ut där.

Började bokföra för Invest eftersom momsredovisningen skall vara inne på måndag. Tyvärr så kunde jag inte skriva ut eftersom patronerna tog slut. Försökte gå över till annan skrivare men maskinen jag använder till bokföringen är gammal och kunde inte installera skrivaren. Försökte lägga in programmet i en nyare maskin men det gick inte heller. Det är inte lätt. Nu hoppas jag att jag kan få nya patroner i morgon.

Har ändrat företagets adress till hemadressen. Då behöver jag inte åka till Karlskoga och vittja postboxen. Eftersom jag inte har så mycket kontakter behöver jag inte hålla kvar den gamla boxadressen.

Såg att Sverige gick vidare till final i Eurovision Song Contest.

God natt!

Inga kommentarer: