torsdag 24 maj 2018

Torsdag 24/5

God kväll!

Gympamorgon, men utan mig. Får vänta till nästa vecka för att inte göra mig ovän med ögon sköterskan.

Åkte till Karlskoga vid halv elva för Rotarymöte. Vi hade besök av Länsförsäkringars mäklare. Två stycken som turades om att berätta om företaget samt bostadsmarknaden i Karlskoga.

Hemma i Nykroppa igen blev det lite njutande  på verandan med en kaffekopp innan det var dags att plantera gårdagens blominköp.

Efter starroperationen är ögonen väldigt ljuskänsliga och jag testade med mina senaste solglasögon för att se om det blev bättre. De hade samma styrka som mina glasögon före operationen och det gick inte alls bra. Fick tag på ett par gamla och det blev betydligt bättre. På avstånd har jag nästan syn som på den gamla goda tiden utan glasögon.

God natt!

Inga kommentarer: