torsdag 17 maj 2018

Torsdag 17/5

God kväll!

Något svalare väder, men fortfarande fint.

Gympamorgon med spinning och TRX-band. Efter frukosten blev det en tur till Biltema innan det var dags för Rotary.

På mötet var det utdelning av sex stipendier till sex åttondeklassare, "God Kamrat". Det är en tjej och en kille som har valts från tre skolor.

När jag var på väg hem och hade nått Kyrksten fick jag telefon från Etab som meddelade att det kommit en patron till mig. Vände och hämtade den innan det bar hemåt igen.

Jag skulle egentligen vara tillbaka i Karlskoga under kvällen för styrelsemöte men jag hade avsagt mig det och stannade hemma och såg Sverige-Lettland. Det blev en tuff match som Sverige till slut vann med 3-2. Abol som spelade i BIK under vintern, utlånad från Örebro, gjorde en bra match för Lettland.

God natt!

Inga kommentarer: