onsdag 29 maj 2019

Onsdag 29/5

God kväll!

Eftersom det är röd dag i morgon blev det gympa två dagar i sträck. Vi var fyra tappra som Carola körde slut på.

Efter vila och genomgång av mail blev det en tur ute i trädgården. Nu har jag rensat de rabatter som jag tänkt mig. Det finns en som jag mer eller mindre låter växa igen.

På väg in till Ica åkte jag in till apoteket för att höra om en medicin som inte fanns hemma hade kommit. Den skulle kommit den 21:e och de skulle sms:at mig. Jag hade inte hört något och det visade sig att den inte kommit. Då frågade jag om hon kunde se om den fanns i Karlskoga. Det gjorde den så då strök vi beställningen i Filipstad.

Eftersom jag var i närheten av Systemet gick jag in och köpte vinflaskor till resterande Rotarymötens vinlotteri före sommaruppehållet.

God natt!










Inga kommentarer: