tisdag 14 maj 2019

Tisdag 14/5

God kväll!

Gympamorgon med intervall på spinningcykel följt av styrketräning med gummiband och avslutning med magträning. Eftersom vattnet är avstängt under torsdag-fredag p.g.a. rörbyte beslöt vi att det får räcka med ett pass denna veckan. Passar mig bra eftersom jag skall till tandläkaren på torsdag förmiddag.

Efter fullgjort pass med efterföljande frukost bar det iväg hemåt med stopp i Storfors för inköp av bröd till 11-kaffet tillsammans med städerskan som hade sin städdag idag.

Under kvällen möte med Kuggarna. Jag har inte varit närvarande på alla möten i vår men detta åkte jag till då det var säsongens sista möte. En av medlemmarna kom senare eftersom han är fågelskådare och han hade varit och sett en fågel som normalt inte syns i Sverige. Jag förstår inte hur fågeln stannar och väntar på hundratals intresserade. Bara jag visar mig med kameran försvinner de. Han hade bild och fågeln var en gråhuvadvipa  med gul näbb och långa gula ben.

God natt!

Inga kommentarer: