lördag 1 februari 2020

Lördag 1/2

God kväll!

Tänk, redan februari och jag har inte behövt ploga en enda gång denna vinter. För varje dag som går minskar risken för en besvärlig vinter.

Jag var bjuden på Stinas 3-årskalas idag men eftersom jag hade ett arbetspass på Kvarnen fick jag välja det. De har börjat med att när det kommer någon för sitt första pass skall det finnas en mer van medhjälpare tillsammans med honom. Jag hade inte sett utställningen utan det passade jag på att göra samtidigt. Det var en tjej som bergsklättrade och hon hade en massa foton från Nepal som hon visade upp. Hon hade även lyckats sälja ett antal. Det är inte så vanligt att foton blir sålda.

När jag åkte hem passerade jag Ica och köpte min första semla för i år. Den smakade bra tillsammans med tv-matchen Färjestad-Örebro. En jämn match som vanns av FBK med 3-1. Det sista målet i tom kasse.

God natt!

Inga kommentarer: