måndag 17 februari 2020

Måndag 17/2

God kväll!

Idag skulle jag in med bilen klockan 6.50. När jag kommit halvvägs till Storfors ringde telefonen. Det var bilfirman som hade fått flera sjuka och de skulle inte hinna byta vindrutan under dagen och serva bilen så vi bestämde att de skulle ringa senare under dagen och ge mig en ny tid. Jag fortsatte till rondellen i Storfors och vände hemåt. Det blev lite snabbt med kaffefrukost innan jag åkte iväg så när jag kom hem kompletterade jag med ett kokt ägg.

Jag passade på att under dagen rensa en del pärmar och kartonger i arbetsrummet. Tänkte åka iväg med det men eftersom det var blött och tråkigt får det vänta till en annan dag.

Under eftermiddagen kom bilfirman tillbaka och jag fick en ny tid på onsdag i nästa vecka.

Idag blev det bara nyheter och Tunn Is på tv:n.

God natt!

Inga kommentarer: