torsdag 13 februari 2020

Torsdag 13/2

God kväll!

Idag när jag lämnade Bofors Hotel klantade jag mig riktigt. Tittade till höger och det var fritt, från vänster kom en bil som skulle in på parkeringen. För att underlätta körde jag ut och då small det. Då hade en av Rotarykamraterna som parkerat på annat ställe kommit fram. Jag träffade hans framdörr och min högra framdel fick sina märken. Det var ingen fart så skadorna blev små, men fan så onödiga. Där står man och vet inte hur man tar hand om en sådan sak. Vi var överens om hur det gått till och jag åkte till bilfirman och fick rådet att ringa försäkringsbolaget. Ringde och fick ett skadenummer. Eftersom jag skall in med bilen på måndag för service och byte av vindruta skall de försöka hinna med att titta på skadan också.
 Fel plats och fel tillfälle! Den påkörda.
Min front.

God natt!

Inga kommentarer: