lördag 15 februari 2020

Lördag 15/2

God kväll!

Som vanligt på morgonen, frukost med nyheter och tidningar i lagom takt.

Eftersom det var milt väder och jag skall lämna bilen för service och byte av vindruta på måndag och de dessutom skall besikta skadan passade jag på att tvätta bilen både in- och utvändigt.

När jag var färdig hörde jag en bil köra upp. Det var Sten-Åke och Susanne som kom och lämnade bord och stolar som lånats till barnkalas. De passade samtidigt på att ta med ved till braskaminen. Det blev lite förmiddagskaffe innan de återvände till Filipstad.

Under kvällen matchen Färjestad-Brynäs med start klockan 20.00. Två jämna målfattiga perioder men sedan brakade det loss. Matchen slutade 5-2 till Färjestad med de två sista målen i tom kasse.
Efter tvätten syntes knappt skadorna. Hade bilen varit äldre hade jag inte brytt mig om att åtgärda det.
 
God natt!

Inga kommentarer: