torsdag 11 mars 2021

Torsdag 11/3

 God kväll!

I morse kom det förvarnade snöfallet. Det var mest besvärligt fram till Storfors, sedan blev det mindre ymnigt. 

När jag kom fram till gymmet kom jag inte in. Vi öppnar med ett kort, men det funkade inte så jag satte mig i bilen och väntade tills någon dök upp. En av kompisarna försökte med sitt kort. Ingen lycka där heller. Till slut fick vi kontakt med en tjej på insidan men hon vågade knappt öppna för oss eftersom man inte får släppa in någon. Det troligaste är att våra årskort har gått ut. Vi brukar få en faktura efter årsskiftet och den har inte kommit ännu men det får de nog fart på nu.

När jag kom hem efter gympan fick jag meddelande från systern i Alingsås om att hon och Harry hade fått sin vaccinering idag. Någon timme senare fick jag telefon och frågan om jag kunde vaccineras på måndag kl. 8:10. Det var bara att säga OK. Lite senare kom det meddelande om att jag fått ett meddelande i 1177 där tiden bekräftades. Allt gick väldigt smidigt och det beror nog på att jag hade anmält mig på en standby-lista. 

Under dagen har det nog kommit ungefär en decimeter snö.

God natt!

Inga kommentarer: