torsdag 18 mars 2021

Torsdag 18/3

 God kväll!

Ingen gympa idag eftersom Carola hade utbildning på jobbet, flyttat till i morgon.

Blandat sol och mulet under dagen. Gick ut till 4-hjulingen och monterade av plogen och hängde på kärran för kommande riskörning. Räknar med att det är slut på plogningen för säsongen. Tittade nyss ut och vad såg jag. Jo, vita flingor som dalade ner mot marken. 

Stod och tittade in i kylskåpet och funderade på vad jag skulle förse magen med idag. Såg en ansjovisburk och plötsligt längtade jag efter något salt så det blev en Jansson till lunch.

Det är sällan jag tittar på handboll, men idag blev det nästan en hel match då jag såg Skövde-Alingsås. Till slut en knapp seger för Skövde i första kvartsfinalens första match i bäst av fem.

På tal om idrott. I helgen slog jag över och tittade på Degerfors-Västerås. Då lyste KAPRO-skylten från läktaren. Det var vid halvårsskiftet 2007 som jag sålde företaget och sen dess har jag inte satsat några sponsorpengar men skylten fanns fortfarande kvar. Lika fin som tidigare. Matchen vanns efter förlängning med 4-3 av Västerås.

God natt!

Inga kommentarer: