måndag 21 juni 2021

Måndag 21/6

 God kväll!

Grattis till Carolyn på födelsedagen!

En mulen morgon som släppte fram solen längre fram på dagen. Bra arbetstemperatur och det blev gräsklippning av småmattor och robotkanter under förmiddagen. 

På eftermiddagen blev det några samtal gällande Invest. Bl.a. hade jag ringt ett företag för ett par veckor sedan och begärt ett årsbesked, efter önskemål från revisorn, som den jag pratade med lovade att han skulle skicka. Eftersom det inte kommit ringde jag igen. Efter att blivit kopplad till tre olika personer och på gång till den fjärde ilsknade jag till och det resulterade i att den tjejen tog tag i det. Nu får vi se om det kommer något. Jag tyckte att de kunde skicka ett mejl, men nej, det måste gå med post.

TV-tittandet har huvudsakligen fått bli nyhetssändningarna med misstroenderöstningen.

God natt!

Inga kommentarer: