tisdag 29 juni 2021

Tisdag 29/6

 God kväll!

Återigen en riktig sommardag. Gympamorgon som vanligt på tisdag.

Hemma fick jag ringa runt till några som ringt men som jag inte observerat. Inte konstigt för jag hade telefonen inställd på tyst. Hade stängt av på ett möte och glömt att slå tillbaka.

Varm dag och jag nöjde mig med att skölja av bilen. Hade annars tänkt mig en omgång med röjsågen.

Såg Allsång på Skansen. Det bästa med Corona är att det är ingen som sticker fram en mikrofon till publiken. Observerade det även i Lotta på Liseberg. Fortsatte med Sveriges match mot Ukraina, En match som Sverige borde vunnit under ordinarie tid om inte stolpe och ribba varit i vägen. Blev förlust med 2-1 efter förlängning och då Sverige fått en man med rött kort och därmed utvisad.

God natt!

Inga kommentarer: