söndag 6 juni 2021

Söndag 6/6

 God kväll!

Solen den skiner från himmelen ner och jag går och njuter och ler.

Idag planterades tomaterna, men först fick jag åka till Greeks och köpa några säckar jord. Frågade efter slanggurka, men det fanns inte. Kollar Storfors. Finns det inte där får det bli enbart tomatodling i år. Det är ju också viktigast eftersom egna tomater har en tomatsmak vilket Ica:s tomater inte har.

Även idag mellan varven gick jag runt och tog bort en del grenar som hängde ner.

Revisorn håller på med årsbokslutet och deklarationen och kom med en del frågor i fredags. Tog fram det jag kunde och resten skickade jag vidare till mina kontakter.

Har inte sett så mycket hockey sedan Sverige försvann ur VM. Såg i alla fall att Kanada vann över Finland i finalen efter förlängning.

God natt!

Inga kommentarer: