torsdag 3 juni 2021

Torsdag 3/6

 God kväll!

Efter gympan och frukosten åkte jag till Möllers och beställde tid eftersom AC:n inte fungerade. Det märktes tydligt senare när jag åkte Örebro tur o retur. Efter bilfirman blev det en tur till sportaffären där jag köpte kompressionsstrumpor. Har fått rådet att prova det eftersom jag har problem med benen när jag gympar, ja, även i vanliga fall också.

Efter lunchen träffade jag min kontaktman på Global Invest för genomgång och lite omplaceringar. På hemvägen stannade jag till i Lekvattnet och tog en sen lunch.

När jag kom hem hade Thomas och Stefan sett till att en stor tall med en massa torra grenar hade blivit rensad och grenarna var precis bortforslade när jag kom. De hade haft en man som rensat en del träd hos deras far och så hade de tagit med honom förbi hos mig. De hade pratat med mig om det tidigare så det var ingen överraskning. Nu återstår bara smågrenar som jag skall forsla bort i morgon.


God natt!


Inga kommentarer: