tisdag 15 juni 2021

Tisdag 15/6

 God kväll!

Idag tittade den lilla solen fram igen, men kallt under morgonen, endast 10 grader. Bättrade sig under dagen.

På gympan var samtliga närvarande. Det var mycket längesedan. Det blev ett pass sprintspinning avslutat med styrka. För mig blev det en snabb frukost för jag skulle in med bilen eftersom AC:n inte fungerar. Det var en kondensor som var trasig. Den kommer att gå på maskinskadeförsäkringen där jag får stå för självrisken. Bättre än inget men det tar två veckor innan jag får det åtgärdat.

Sedan var det en tur hemåt för lite mat och tandborstning innan jag återvände till Karlskoga och tandläkarbesök. Det blev undersökning och borttagning av tandsten. Hon hittade ett litet hål men det kunde hon inte ta förrän i juli. Fick välja på juli eller augusti och valde det snabbaste.

Såg damfotboll mellan Sverige-Australien, där resultatet blev 0-0. Fortsatte med VM-matchen Frankrike-Tyskland där det stod 1-0 till Frankrike när jag började titta. Efter ett tag slumrade jag till. Det kan gå så när man inte bryr sig om vilka som vinner. Vaknade till när matchen var slut och fortfarande samma resultat så jag hade inte missat något.

God natt!

Inga kommentarer: