onsdag 4 augusti 2021

Onsdag 4/8

 God kväll!

Soligt och fint väder även om morgonen var lite kylig.

In till Filipstad för veckans inköp. När jag kom hem visade det sig att jag glömt att köpa några varor. Hade inte skrivit upp dem för jag tänkte väl att det var självklart att jag skulle komma ihåg dem. Det fick bli en vända till Ica i Storfors. 

Idag var det dags att gå runt och vattna alla krukorna ute. Hade inte gjort det på ett par dagar eftersom det varit ganska mulet. Det hade torkat ut ganska mycket så det var behövligt.

Efter Rapport tog jag en kvällstur ner till sjön. Där såg man några båtar som var ute och försökte få sig en gös. Vattentemperaturen var 22 grader.
Gick förbi hallonsnåret och fick några bär i munnen. Knotten var otrevliga så det blev ganska snart in i huset igen.

God natt!
Sven-Olof


Inga kommentarer: