söndag 5 december 2021

Söndag 5/12

 God kväll!

Vaknade pigg i morse klockan sex. Hade troligen somnat till vid tv:n under kvällen. Ville inte gå upp så jag tog boken jag håller på med nu. Den är bra och jag släckte inte förrän kvart i två i natt. Den är skriven av Viveka Sten med titeln Dalskuggan. Ett mord och massvis med familjeintriger. Gick upp som vanligt vid 8-tiden.

Under förmiddagen blev det tv-skidor. Stafett för damer och en pallplats. Det gick sämre för herrarna som hamnade på plats 6. Under eftermiddagen var det Skidskyttestafett för damerna och även här en pallplats. För herrarna var det jaktstart och pallplats till Samuelsson.

Pälsade på mig för en tur ner till sjön men gick först med sopor till tunnorna. Träffade då grannarna Ingegerd och Simone som var ute på en motionsrunda. När jag gick tillbaka till huset skippade jag sjön för det blåste otrevligt kallt.

God natt!


Inga kommentarer: