torsdag 9 december 2021

Torsdag 9/12

 God kväll!

Grattis till Anna på Annadagen. I min ungdom la man lutfisken i blöt denna dag för att vara klar till julen. Man köpte en torkad långa. De kunde man under sommaren se i Bohuslän där de hängde på tork.

Idag hade jag återbesök hos audionomen och därför avstod jag gympan. Klockan 11.00 träffade jag henne i Karlstad. Jag hade möjlighet att prova ytterligare någon modell men eftersom jag tyckte den jag hade var bra behöll jag den med någon liten justering.

Sam Hallam som började sin tränarbana i BIK har nu blivit utsedd till förbundskapten för hockeylandslaget. Jag minns att under hans tid i BIK gjorde KT en intervju med Wessner och någon mer. På frågan om vad de ansåg om Hallam som tränare fick han inte högt betyg av Wessner. Ställde han kanske för stora krav?

God natt!


Inga kommentarer: